I brist på annat…

Av någon anledning fungerar inte min bildöverföring mellan kamera och dator just nu, så alla mina planerade inlägg ligger på is. Så irriterande! Vet inte vad som är fel, det fungerade utmärkt förra veckan…. Felsökning pågår!

Under tiden tänkte jag bjuda på några av mina YouTubefavoriter. Jag älskar verkligen YouTube och alla härliga makeupälskare som lägger ut videos för oss sminknördar att gotta oss åt. Det finns inget bättre än att hämta en kopp kaffe och bara surfa runt runt runt på YouTube!

En av mina största favoriter är Jaclyn Hill. Hon gör vansinnigt fina sminkningar i färger som alltid tilltalar mig, och verkar vara världens gulligaste.

 

 

Vi får inte heller glömma Nikkietutorials, hur rolig och charmig är inte hon?

 

 

 

Vad har ni för YouTubefavoriter? Dela med er! Jag behöver absolut fler videos att slösa bort min tid på…

 

5 thoughts on “I brist på annat…

  1. Hejsan! Jag har precis hittat till din blogg, woohoo! 🙂

    Jag är också en sån som bara äälskar att gotta ner mig i en massa youtube-videos. Mina favoriter är Lisa Eldridge, Emilynoel83, Allison Wilburn MUA, EssieButton och Tanya Burr 🙂 Lite många kanske, men gillar man det så gillar man det.

Leave a Reply

