It’s alive!

Hej på er!

Jag lever och har fått tillbaka min hand (fick ett snyggt blixtformat ärr i handflatan som minne och kräver nu att alla mina vänner ska kalla mig för Potter). Jag kände att jag saknade min lilla blogg nu när hösten kryper inpå med alla härliga produkter. Ni är en stadig skara som har fortsatt att titta in och komma med muntra tillrop, tack allihopa! Det uppskattas mer än vad jag kan beskriva. Snart kommer en rad med inlägg om nya favoriter, gulliga överraskningar och mycket mer. Nu kör vi och välkomna tillbaka!

Drar igång med en halvdan mobilbild (mitt löfte till bloggen är att skaka liv i min systemkamera!) på hur jag såg ut idag när jag testkörde min Stormpalett från Sleek lite mer ordentligt. Hur mycket jag älskar den? Ofantligt.

Image

 

6 thoughts on “It’s alive!

Leave a Reply

