This just in – Isadora All Day Long Lash Mascara

Här är det lite stiltje nu, jag varken sminkar mig eller fixar naglarna. Naglarna är satta på omstart efter att ha skivat sönder fullkomligt. Nu är de korta och dränks i mandelolja två gånger om dagen. Mandelolja är för övrigt min nyaste kärlek, mer om det kommer!

När det gäller mascara gillar jag att testa nya sorter men är sen länge trogen Lash Creator Volume and Care från Deborah Milano. Nu hade dock min tub passerat 3 månader (med råge…) och eftersom jag sminkar mig så sällan nu ville jag ha något som är lättare att ta bort. Valet föll på Isadoras nyhet All Day Long Lash Mascara som ska sitta hela dagen och sen enkelt tvättas bort med varmt vatten på kvällen.

Image

ImageJag brukar vilja testköra mascaror några veckor innan jag uttalar mig, men första intrycket är bra!

Isadora släpper verkligen många fina nyheter till hösten, ni har väl sett bilder på nyheterna hos de duktiga beautybloggarna?

Fröken Rosa, Lipgloss Bitch och Honi är bara några som visat upp alla läckerheter! Själv är jag väldigt sugen på paletten Highlands och Multivitamin Gloss i färgen Raisin. Tänker ni slå till på nåt?

English: just bought this new mascara from swedish brand Isadora. It’s new for the season and just one of many exciting news. It promises great length and volume and washes off easily with just lukewarm water. Liking it so far! Check out other great beauty blogs for pictures of Isadora’s smashing autumn collection Color Chock.

5 thoughts on “This just in – Isadora All Day Long Lash Mascara

  1. Använder alltid samma mascara, Maybelline – the falsies black. Så himla bra på mina fransar så jag lär aldrig byta hihi.

    Titta in min shopping, stil och ungmamma-blogg!

    xx
    Cornelia

Leave a Reply

