Lite semester

Jag har lyckats haffa billiga tågbiljetter och åker hem till föräldrarna i Västergötland några dagar. Jag reser med minimal sminkpackning och räknar inte med att ha något beautyrelaterat att rapportera om under de här dagarna. Dagarna ska tillbringas i vila som vanligt, men nu kommer jag att vila i en solsäng på altanen istället för min egna säng.

Jag tar alltså paus i några dagar och kommer åter till helgen! Dagens smink blev den klassiska lätta sommarlooken med en nykomling i form av det färgade lip balmet Cherry Blossom från Figs & Rogue som kom i senaste Glossyboxen. Jag bytte till mig den här färgen och är väldigt glad för det. Somrig och fin!

20130709-104017.jpg

Leave a Reply

