Blå Måndag – China Glaze For Audrey

Idag är det måndag och som vanligt Blå Måndag hos Lindas Nailorama! Under helgen bar jag ett fint lack som jag kom ihåg att knäppa en halvdålig bild på, så jag tänkte vara med. Lacket jag hade till stranden var ett av China Glazes mer kända lack, For Audrey. Ett behagligt och lättburet Tiffanyblått (älskar hur de fått ihop namn och färg, på samma sätt som jag älskar Audrey Hepburn) som passar väldigt fint nu till sommarbruna händer!

image

(Ursäkta torra och oälskade nagelband…) Jag hade två lager som flöt på utan större bekymmer, jag trivs oftast väldigt bra med China Glazes formula och pensel.

Besök Linda för fler blåa raringar idag!

English: today is Blue Monday at Linda’s Nailorama and since I wore China Glaze’s For Audrey over the weekend I’m joining in today! For Audrey is a lovely Tiffanyblue (love the connection!) perfectly suited for tanned hands. I wore two layers and as usual China Glaze offers up a lovely non fuss formula.

2 thoughts on “Blå Måndag – China Glaze For Audrey

Leave a Reply

