Glossybox – juni 2013

Den här månaden kom faktiskt min Glossybox innan månadsskiftet, tack för det! Jag har varit väldigt nöjd med mina senaste boxar och tycker faktiskt att den här var väldigt bra den också. Den här månaden var dessutom boxen extra snygg, eftersom den är designad av AD:n Therese Sennerholt. Boxen kom med budskapet “Don’t let anyone ever dull your sparkle”, fint tyckte jag!

image

image

Till innehållet då, vilket inte heller skäms för sig.

Sebastian Volupt Spray . Originalprodukt 290 kr/150 ml – 50 ml.

Ta ditt hår till nya höjder och skapa spektakulär, långvarig volym samtidigt som mjukheten bevaras. Spraya i rötterna och föna för volym eller lufttorka för definierade vågor och lockar.

Figs & Rogue 100% Pure & Natural Tinted Lip Balm. Originalprodukt 89 kr/12.5 ml.

Miljövänligt och 100% ekologiskt lätt färgat läppbalsam som återfuktar och ger näring. Kommer i en supersöt, somrig förpackning och är fri från syntetiska färger och dofter.

Emite Make Up Professional Eye Lash Curler. Originalprodukt 200 kr/st.

Fantastisk ögonfransböjare som är ditt bästa vapen i jakten på de perfekt böjda fransarna. Tryck längst in och håll i 5 sekunder. Fortsätt utåt och håll kvar på två ställen till.

China Glaze Nail Lacquer Polarized. Originalprodukt 98 kr/14 ml.

Glittrande multi-chromatic nagellack med ett fantastiskt täckande resultat och en hållbar formula. Innehåller bla samma ingrediens som används för att ge glans åt porslin.

Elisabeth Arden Eight Hour ® Cream Skin Protectant. Originalprodukt 410 kr/50 ml – 7 ml.

Kultförklarad mirakelcreme som blivit en klassiker. Lugnar, återställer och vårdar torr hud. Antiinflammatoriska egenskaper hjälper till vid småsår och lugnar solsveda.

Som sagt, ännu en bra box tycker jag! Ögonfransböjaren har jag redan testkört och den är super, så nu kan jag kassera min gamla uttjänta. En rootlifter har jag också spanat efter, så den ska bli kul att testa. Lacket ser häftigt ut men jag är ingen riktig glittertjej så det kan hända att jag byter bort. Eight Hour Creme är som sagt en klassiker, kommer säkert att göra åt den lilla tuben snabbt. Samma sak med lipbalmet, färgad läppfukt går alltid åt!

Som sagt, bra värde på boxen och roliga produkter. Jag är mycket nöjd men överväger ändå att avsluta min prenumeration för att istället lägga de 139 kronorna på produkter jag väljer själv.

Vad fick ni och är ni nöjda?

Leave a Reply

