Blå Måndag – Depend 351

Idag är det måndag och det betyder blåa tassar just idag! Jag har haft Depend 351 ståendes otestat ett tag och tänkte att det kunde få komma fram idag för att vara med på Lindas Blå Måndag.

351 är ett aquablått lack med ett fint skimmer och små glassflecks som man ser om man tittar noga. Egentligen inte min typ av färg men när jag väl fick på det naglarna blev jag faktiskt lite kär! Färgen är klatschig och får mig att tänka på långa dagar vid vatten och kalla drinkar. Inte så tokigt, eller hur?

ImageImageImageImageJag använde mig av tre otroligt lättlackade lager men ser nu på bilderna att det finns VNL. Det syns dock inte IRL! Formulan var lättjobbad och hamnade precis där jag ville ha den, samtidigt som det torkade snabbt.

Betyg: 4/5

Är ni med på Blå Måndag idag?

English: Today is Monday, which means it’s once again time for Blue Monday at Lindas Nailorama. I choose the colour 351 from Swedish brand Depend, a gorgeous aquatic blue with a nice shimmer and tiny glassflecks. I’m not normally a blueloving girl, but this colour makes me think of long days by the water and cool drinks. Gotta love it! i used three coats and the VNL is not as visible irl as it comes off on the photos.

4 thoughts on “Blå Måndag – Depend 351

  1. Den här gillade jag också. Den har inte fått följa med hem än, men risken finns nog att den hamnar här hemma i samlingen en vacker dag!

Leave a Reply

