Lancôme Rouge In Love

Den här lilla, lilla godsaken fick jag i extrapresent av min syster. Hon tyckte att färgen var i mörkaste laget för henne men jag gillar den.

Image

Det står inget namn på förpackningen men jag tror att det är Fiery Attitude, som hör till “Tonight Is My Night”-delen av kollektionen. Så här skriver Lancôme själva om produkten:

Love your lips! Finally, the long wear lipcolor you’ll love to wear. This collection of radiant, high potency colors, with up to 6 hours of wear, is surprisingly featherlight, offering delightful comfort.

Discover the lipcolor that describes you best and let your lipcolor show your mood, any time of the day.

Categorized in 3 moods:

Jolis Matins: Fresh shades for daytime wear. Jolis Matins shades are identified with the letter M in the shade number.

Boudoir Time: Pop shades for cocktail hour. Bourdoir Time shades are identified with the letter B in the shade number.

Tonight is My Night: Intense shades for magical nights. Tonight is My Night shades are identified with the letter N in the shade number.

Fiery Attitude beskrivs som “deep berry wine”, vilket jag kan hålla med om. Underbart mustigt och varmt rödlila. Kanske ingen färg jag kommer att använda i sommar men till ett par neutrala ögon i höst? Yes ma’m!

ImageImageFinishen på läpparna är underbar, mjuk och pigmenterad med en väldigt bekväm finish för att vara long lasting. Jag lyckades inte alls fånga skönheten på läpparna, hur sjutton gör ni andra för att fota bra läppbilder?!

4 thoughts on “Lancôme Rouge In Love

  1. Hej hopp, kikar in som ny och ser att man kanske borde börja använda lite nya färger. Nåväl kikar vidare, lämnar ett spår och hoppas du vill göra detsamma:) Allt gott!

Leave a Reply

