Födelsedagsfin med rosa sand

Idag fyller jag 30 år, hurra för mig! Firade med att ändra utseendet på bloggen, hoppas att ni gillar det nya.

Helgen ägnades åt kalas med tillhörande stök, vilket totalt saboterade manikyren jag hade tänkt visa (Jinx från OPI). Istället visar jag dagens raring, flankerad av en fin blomsterbukett som kom till dörren idag. Det blev Pussy Galore från Bond Girlskollektionen och kärleken var total och omedelbar. Så himla fint! Lätt att applicera, täckande på två lager och snabbtorkat för att vara utan topplack. Dessutom är det en sån färg som automatiskt gör att hudfärgen ser lite fräschare ut tycker jag.

Image

Image

ImageJag ber om ursäkt för de vansinnigt torra och hemska nagelbanden, det kostar på att ha kalas! Hade tänkt visa någon fin festsminkning men min hud är i totalt uppror (tänk förgrymmad tonåring som blivit ifråntagen sin iPhone) efter en portömning i kombination med solskyddskrämer som varit lite för feta. Vi sparar det!

6 thoughts on “Födelsedagsfin med rosa sand

  1. Grattis på din födelsedag!! Hurra! 🙂
    Du firar med ett underbart lack verkligen, sååå vackert och det ser väldigt vackert ut med blomsterbuketten bakom. 🙂
    Hoppas du får en fortsatt fin dag! 🙂

    • Tack så mycket, jag tycker också det är vansinnigt fint. Kvinnligt och gulligt men med lite edge tack vare strukturen. Gillade också att fota mot blommorna, även om jag vet att många ogillar såna bilder eftersom det tar fokus från själva lacket. Men det här har ju de flesta sett redan!

      Dagen har varit fin än så länge, sol och tårta och blombud på rad. Kunde vara sämre! 🙂

  2. Stort grattis i efterskott, hoppas dagen var bra!!! Jättefint lack, verkligen! Perfekt till sommaren med allt vad bröllop, studentmottagningar och grillfester heter!

    • Tack så mycket och välkommen hit! Ja visst är det perfekt sommarfint? Jag har ingen lust att ta av det än, så det säger en hel del… Bra hållbarhet också, det ser helt orört ut fortfarande.

Leave a Reply

