Blå Måndag – Isadora Papagayo Blue med en twist

Jag är inte den som är den när det kommer till teman, framförallt för att det är roligt med inspiration. Idag är det Lindas Blå Måndag och jag tänkte vara med! Jag har inte alls så mycket blått i gömmorna, eftersom jag envisas med att jag inte tycker om blått på naglarna. Nåja, jag har i alla fall ett blått lack som jag verkligen gillar! Det är Papagayo Blue som Isadora släppte till förra årets vår/sommarkollektion. Jag tror att att jag gillar det så mycket för att det är blått med starka undertoner av lila. Lila är en helt annan femma, det kan jag aldrig få för mycket av! Lägg till ett fint skimmer i små små partiklar av rosa och grönt så är jag övertygad.

När jag hade lackat klart, vilket går snabbt och smidigt med Isadoras breda borste och fina formula (två enkla lager som torkar innan kaffet hinner kallna), kom jag ihåg att jag hade glömt att testa ett julklappslack. En kompis gav mig Max Factor Max Effect Mini Polish i Dazzling Blue och jag tänkte att de kanske kunde bli bra kompisar. La det som accentlack på ringfingret för att testa. Vad tycker ni?

ImageImageImageImage

Jag blev riktigt nöjd, tycker att de gifter sig fint och Dazzling Blue var himla fint med lite underkläder.

Image

Visst är det ganska häftigt? Jag blev väldigt sugen på att köpa på mig några fler ur sortimentet, det är roligt att ha för att pigga upp sina vanliga lack.

6 thoughts on “Blå Måndag – Isadora Papagayo Blue med en twist

Leave a Reply

