Fyndade lack!

Härom veckan annonserade June som driver den fina bloggen June’s Abstracts att hon skulle rensa bland sina lack och erbjöd sina läsare att köpa 4 blandade lack för en liten summa pengar. Jag hade turen att hinna sno åt mig ett paket av de som fanns och spänningen var oliiiiiidlig när jag fick hem paketet.

Hur lycklig tror ni jag blev när jag packade upp följande godingar?

Image

Vi har följande stjärnor att fröjdas åt:

Chanel Le Vernis Nail Colour Miami Peach: det perfekta korallrosa sommarlacket med ett ljuvligt guldskimmer. Denna kommer jag att älska och vårda länge!

IMG_1431

ELF Golden Goddess: ett guldglitterlack som jag kommer ha stor nytta av! Ser jättefint ut när man kollar in swatches på nätet. Jag har lite delade erfarenheter av nagellacken från ELF, ibland är de bra och ibland är de skräp. Det här verkar vara från den bra sidan dock!

IMG_1437

Mavala South Beach Pink: barbierosa helt enkelt. Alltså, jag älskar barbierosa. Barnsligt? Jajjemen, det struntar jag i!

IMG_1432

TL Design i färgen Elba: helt nytt märke för mig, men färgen ser härlig ut. En varm blandning av silver och guld som kommer bli fin till festligare tillfällen tror jag.

IMG_1434

Finfint va? Nu återstår bara testandet, jag kommer nog att börja med Golden Goddess.

Leave a Reply

