Depend 350

Det finns vissa färger jag älskar och inte kan vara utan när det kommer till smink och nagellack. Orange och orangeröda toner är en sån färg. Typ nummer 1 på listan! Så glädjen var stor när Depend 350 trillade ner i brevlådan. Den åkte på direkt, med två smidiga lager som inte ställde till några bekymmer. Jag gillar överlag Depends borstar, denna drogs dock med ett irriterande strå som spretade ut och störde appliceringen. Nästa gång ska jag orka klippa bort det!

Eftersom jag dras med mobilkameran, är det stört omöjligt att fånga det fina skimret i färgen men man ser iaf den härliga tomatröda färgen. Faktiskt en ny favorit! Jag hade nog kunnat lägga på ett extra lager för att slippa VNL, men det är fint ändå!

Image

Image

Den sista bilden är för att visa hur fint jag matchade naglarna med min nya fina tröja från Lindex. Pelargonsamligen får ni på köpet!

Med ett rödorange läppgunk från Jelly Pong Pong kände jag mig superpiffig!

Leave a Reply

