Jag vann något!

Jag brukar aldrig (och när jag säger aldrig menar jag aldrig på riktigt, inte sådär någon gång ibland) vinna något, så när jag vann en giveaway hos fina Dess som driver Drömteori blev jag riktigt överraskad och genuint glad!

Vad jag vann? Först ut har vi två spännande Dependlack, nummer 350 och 351. 350 är ett tomatrött lack med dragning åt orange och ett fint skimmer i sig. 351 är en skimrig aquablå som jag tror kommer bli jättesnygg när man får lite färg på händerna (kanske i augusti?). 350 är den färg som känns mest som jag men båda ska bli spännande att testa!

Förutom de fina lacken låg det en finfin ögonskuggsprimer i paketet, nämligen Too Faceds Shadow Insurance. Nu för tiden vet väl alla att en primer använder man för att få behålla sin snygga ögonskugga snygg hela dagen och för att få färgen att verkligen visa sitt rätta jag. Too Faceds Shadow Insurance är lite av en klassiker bland primers och nämns ständigt på alla skönhetsbloggar värda namnet. Själv har jag pinsamt nog aldrig testat den, utan har nöjt mig en billig (billigbillig) variant från ELF Cosmetics. Behöver jag säga att jag är sjukt pepp på att testa den här?!

Jag har förlagt både sladd och minneskort till systemkameran, så jag bjuder på en halvdan mobilbild på sötnosarna:

Image

Leave a Reply

